Chris Woodward: „Daug labiau mane jaudina ne legendos, o nauji didžėjai ir prodiuseriai“
Ramiai nenusėdinčio klubo „Opium“ kovo kalendoriuje – naujas vakarėlio pavadinimas. „On&On“ – tai Antano Antanėlio šokių iniciatyva, kurioje daug vietos ne tik užsieniečiams, bet ir tautų draugystei. Mūsuose jau ne kartą vaidenęsis londonietis J Saintil, atstovaujantis „meplus1“, kovo 29-ąją į Vilnių kartu pasivadino ir tenykštį Chris Woodward.
Jis labai gerai pažįstamas visiems, kurių širdyse yra vietos puikiai leidyklai „Buzzin‘ Fly“, ir tikrai mitrus didžėjus. Prieš dešimt metų Ben Watt atrastas ir į komandą pavadintas Chris šiuo metu kiek kitais reikalais užsiima kartu su lietuviu Linu Fresh Tee. Apie tai ir apie „Buzzin‘ Fly“, aišku, ir apie didžėjaus darbo specifiką – mūsų pokalbyje. Šokam po savaitės!
Kaip „Buzzin‘ Fly“ rezidentas per 10 metų aplankei tikrai daug skirtingų vakarėlių visame pasaulyje. Ar esi įžvelgęs kažkokių esminių skirtumų, ar reiveriai visgi visur vienodi?
Gal ir klišė, bet manau, kad Berlyne publika viena geriausių. Dėl to, kad ten daug klubų, palankios miesto taisyklės, ir, grojant dažnai bei pažįstant žmones, nuotaika būna tiesiog ideali. Iš esmės bet kuriame pasaulio taške, jei muzika yra pagrindinė žmonių ėjimo į klubą priežastis, vakarėliai gali būti ir yra puikūs.
Kiek žinau, bendrauji ir bendradarbiauji su mūsiškiu emigrantu Linu Freshtee, ir netrukus išgirsime kompanijoje „Drumpoet Community“ išleidžiamą rezultatą. Kaip čia viskas susiklostė?
Susidūrėme prieš keletą metų, kai jam pasiūlė remiksuoti mano kūrinį. Kiek vėliau jis persikraustė į Londoną, ėmėme kartu leisti laiką, dalintis muzika ir naujais projektais.
Taip ir įrašėme „Drumpoet“ pasirodysiantį „Mind“ – parodžiau Linui pradėtą darbą, jis su juo pažaidė, surado vokalistę iš Norvegijos Renate Rubini, ir galutinis rezultatas mums abiems labai patiko. Atsiliepimai – žiauriai geri. Pridėjome dar du naujus kūrinius, singlas pasirodys balandį.
Beje, drauge vadinamės „Dubinsky“. Jau įrašėme ir antrą singlą, netrukus ieškosime jam leidyklos jam.
Neseniai gavau naujienlaiškį iš „Buzzin‘ Fly“, kuriame Ben Watt pranešė stabdantis aktyvią leidyklos veiklą. Nepasakyčiau, kad nudžiugau, nors priežastis suprantu. Kaip šią naujieną priėmei tu, juk esi insideris?
Pirmiausia turiu pasakyti, kad nuo pat pirmųjų pokalbių Londono vakaruose ir miglotų sekmadienių „Plastic People“ iki šiandien kelionė su „Buzzin‘ Fly“ buvo nuostabi. Benas turi tikrai daug reikalų – leidžia knygą, kuria muziką, ir leidybai tiek daug dėmesio nebegali skirti. Be jo aktyvaus įsitraukimo „Buzzin‘ Fly“ nebūtų tokia pati, tad, manau, natūralu projektą pristabdyti.
Turbūt turi ne vieną asmeninį favoritą iš leidyklos katalogo?
Negaliu nepaminėti „Âme“ remikso „Rodamaal“ klasikai „Insomnia“ ir Tevo Howard „The Age Of Compassion“, bet iš tiesų per dešimtmetį išleista daugybė perlų. Beje, šiemet pasirodys ir iki šiol neišleistų dalykų.
Ko iš Beno išmokai kaip didžėjus? O gal buvo atvirkščiai?
Jis tikrai puikus didžėjus. Labai talentingas kaip muzikantas, ir tai jo setuose akivaizdu. Taip pat sugeba nepasiduoti akivaizdiems sprendimams ieškodamas naujų įrašų, manau, būtent tai iš jo ir perėmiau.
Kas dar turėjo įtakos tavo karjeros pasirinkimui?
Tokių žmonių tikrai nemažai, nors neturiu daug konkrečių herojų. Tiesą sakant, daug labiau mane jaudina ne legendos, o nauji didžėjai ir prodiuseriai. Pavyzdžiui, labai įdomu klausytis tokių, kaip Anthony Naples, nemažai įkvėpimo randu ir bloguose ar NTS ir „Rinse FM“ radijo laidose. Tikrai puiki yra „Hessle Audio“ laida.
Pats irgi vedei laidą – „Buzzin‘ Fly Radio“. Kodėl ji baigėsi ir ar neplanuoji radijo didžėjaus karjeros pratęsti?
Kassavaitinė laida užima tikrai daug laiko. Visą savaitę jai ruošiantis ir reikia praleisti – surinkti tinkamus kūrinius, juos sumiksuoti ir taip toliau. Buvo smagu, bet kol kas grįžti prie to neplanuoju. Gal būtų įdomu kažkas panašaus kartą per mėnesį.
Ar esi sentimentalus? Šokių muzikos mados greitai keičiasi, ar dėl to tenka nuliūsti? Tiek Londono, tiek tarptautiniu mastu? O gal visuomet žiūri tik į priekį?
Tik į priekį. Ir man labai smagu dėl to, kad Jungtinė Karalystė yra ta šalis, kuri veda į priekį kitas. Tiek labiau pogrindžio reikalai kaip Ben UFO, Peverelist ar Boddika, UK bass garsai iš Julio Bashmore, ar kiek popsiškesni „Disclosure“.
Kai groji, ar balansuoji tarp nauja ir sena? Svarbiau pažinti istoriją ar neatsilikti nuo demo įrašų srauto?
Ir sena, ir nauja. Nieko nėra blogiau už didžėjų, grojantį tik naujausius jam susiųstus gabalus. Tai kiekvienas gali. O atrasti kažką derančio iš praėjusių laikų, ko niekas negrojo kokius 10 metų, gali būti taip pat smagu, kaip numesti šviežią bombą.
Ar niekada nėra tekę persisotinti DJ gyvenimo būdu, nesibaigiančiom naktim ir taip toliau? Ką nors kito nenorėtum dirbti?
Tai kad ir dirbu – didžėjavimas nėra pagrindinis mano pajamų šaltinis. Labai mėgstu tai daryti, bet nenorėčiau staiga atsibusti 45-rių ir suprasti, kad saulelė jau vakarop, gigų vis mažiau, ir pinigų uždirbti kitaip nemoki. Labai baisu būtų.
Kas šiame darbe smagiausia? Surasti nerealų gabalą, matyti šokančius žmones?
Man geriausia, kai salė pilna žmonių, kuriems labai patinka tai, ką groju. Kai nereikia ieškoti kompromisų.
Be abejo, kaip ir kiti didžėjai, daug skraidai. Ką veiki laukdamas įlaipinimo į lėktuvą?
Daugelis tuo skundžiasi – kad skraidymas ir oro uostai vargina. Aš – priešingai. Veikiu tai, kas įmanoma – pavalgau, išgeriu vyno, ką nors nusiperku. Patinka viskas nuo čekino iki įsitaisymo lėktuve ir filmo žiūrėjimo. Jėga. Nebent proceso eigoje pameti pasą, kaip man nutiko aną mėnesį Niujorke. Nebuvo labai smagu.
Jei galėtum bet kur pasaulyje atidaryti nuosavą klubą, koks jis būtų ir kaip vadintųsi? Kas reziduotų?
Jis būtų tiesiog gatvėje, kurioje gyvenu, Londono Hackney rajone. Nedažnai išjudu iš Rytų Londono, mebent labai reikia, esu tinginys, tad už poros namų būtų idealu. Reziduočiau pats su gerais draugais, o pavadinčiau visa tai „Clapton Dance Party“.
Kaip prisistatytum žmogui, nežinančiam, kas ta house muzika ir kas tie didžėjai? Pora žodžių.
Tingus pusiau alkoholikas.
---
Chris Woodward @ Facebook
Chris Woodward @ Soundcloud
D.D. 2004 - 2016
Degalai Mushroom CMS