Pakeliui į „Audioriver“: anketą pildo Martyn
Po savaitės tokiu metu su keliomis dešimtimis bendraminčių dardėsiu reivobusu į Plocką, kur ant Vyslos kranto jau lauks vienas šauniausių mano kada nors lankytų festivalių – „Audioriver“. Jis nėra beprotiškai didelis ir sudėtingas, bet atlikėjų sąrašas gėdos nepadarytų ir tiems masiniams Europos suvažiavimams.
Jau buvau 2009-ais, 2010-ais, 2011-ais. Šiemet mano laukiamiausi – Ricardo Villalobos, Nicolas Jaar, keletas kitų ir, kaip jau buvo galima suprasti iš antraštės, Martyn. Vienas iš krūvos įrodymų, kad Nyderlanduose su muzika viskas yra labai gerai (nors dabar gyvena JAV, taip pat yra dažnas svečias Berlyne). Suvaldyta ir praturtinta krūva stilių, pora solidžių albumų, „Fabric“ įrašas CV – yra kuo didžiuotis ir ką pamėgti. Šeštadienį jis pavarys gyvai, kol kas – pildo mano anketą. Paklausom ir pasiskaitom.
Ką apie tavo karjerą jos pradžioje manė tėvai? Ir ką mano dabar?
Nebuvo tokios oficialios DJ karjeros pradžios. Muzika namuose skambėjo visuomet, tad pačiam pradėti kaupti kolekciją pasisekė kažkaip natūraliai. Kai kolekciją nusinešiau į klubą, tėvai dėl to per daug nesirūpino.
O klasės draugai?
Kad jiems nieko net nesakiau!
Geriausias dalykas Nyderlanduose.
Sūris ir lakrica.
Tavo biografijoje išskirtas Kode9 ir The Spaceape kūrinys „Sine of the Dub“. Kuo būtent jis tave papirko ir pakreipė dubstep link?
Na, ne tik šis leidinys. Nors labai jį mėgau tebemėgstu. Maždaug tuo metu atradau daug naujos muzikos, sukurtos Kode, The Spaceape ir Burial, ji mane labai įkvėpė.
Ar pasiilgai drum‘n‘bass? Kokie tavo santykiai su šiuo stiliumi?
Ne tai, kad pasiilgau. Nepriėmiau sąmoningo sprendimo su juo išsiskirti (įdomu, kaip įmanoma tai padaryti – išsiskirti su stiliumi?), tiesiog pakeičiau kryptį, nes jaučiau, kad man to reikia.
Ar dubstep galimybės pasaulyje jau išnaudototos?
Muzika – ne matematika, tad, mano nuomone, joje nėra baigtinio galimybių skaičiaus.
Kada underground nustoja būti underground? Ar tokie dalykai tau rūpi?
Jei atvirai, visiškai nerūpi. Be to, šiandien ta plona riba tarp underground ir mainstream jau praktiškai nebeegzistuoja.
Mėgstamiausia klubo vieta. Išskyrus DJ pultą.
Šiek tiek už šokių aikštelės – ten, kur geriausias garsas!
DJ seto ir gyvo pasirodymo pliusai ir minusai.
Man tai – visiškai skirtingos patirtys. Gyvas pasirodymas – tai šou, o muzika, kurią atlieku, sklinda iš mano vidaus, nes tai aš ją sukūriau. Didžėjaudamas tuo tarpu neprivalau sukurti kažko vizualiai patrauklaus – tiesiog groju gabalus taip gerai, kaip galiu.
4X4 ir laužyto ritmo pliusai ir minusai.
Abu variantai tėra baltos drobės, kuriose gali piešti ką tik sugebi.
Ar turi karjeros planą, ar pasiduodi likimui?
Detalaus grafiko neturiu susidaręs, bet vizija ir tikslų rinkinys, verčiantis judėti į priekį, aišku, yra.
Kas geriau – „Berghain“ ar „Panoramabar“?
Abu aistringai myliu, bet jei jau reikia rinktis, tai „Panoramabar“.
DJ kultūros ateitis?
Šūdo procentas bendroje masėje išaugs, bet segmentas, laikantis kokybės kartelę ir netgi stumiantis ją aukštyn, tikrai išliks.
Kūrinys, kurį apokalipsės vakarėlyje sugrotum paskutinį.
Tikiuosi, toks renginys niekada neįvyks! Na, bet jeigu, tai „Talking Heads“ darbas „Air“.
D.D. 2004 - 2016
Degalai Mushroom CMS