Benjamin Damage: „Geros idėjos aptinkamos bet kuriuo paros metu“
„Modeselektor“ leidyklos „50WEAPONS“ koziris Benjamin Damage sausio 31-ąją taps antruoju jungtinės „Partyzanų“ ir „K.U.B. Collective“ kirčiu klube „Opium“. Ta proga – mano parengtas interviu su juo klubo laikraščiui „Opiumas liaudžiai“.
2013-aisiais nemažai keliavai, kuri stotelė įstrigo labiausiai?
Egzotiškiausia vieta buvo Gruzijos sostinė Tbilisis. Labai gražus miestas, puikus maistas ir mieli žmonės. Dažniausiai tenka matyti tik oro uostus, viešbučius ir klubus...
Ar ilgai teko dirbti „miegamajame“, kol tave pastebėjo leidyklos ir melomanai?
Miegamajame ir dabar kartais dirbu, studija ne visuomet yra geriausia vieta naujoms idėjoms. Todėl kūrinius pradedu namuose, viešbutyje ar lėktuve. Kalbant apie leidyklų pripažinimą viskas ėjosi palaipsniui – nuolat mokiausi išgauti tuos garsus, kuriuos noriu, ir kurti geresnę muziką.
Kuo „50WEAPONS“ tau, kaip atlikėjui, pranašesnė už kitas leidyklas? Ar įsivaizduoji, kaip viskas būtų pasisukę, jei nebūtum pasirašęs su jais kontrakto?
Niekada negali žinoti, kaip sektųsi kitoje leidykloje, bet „50WEAPONS“ jaučiuosi kaip namuose. Muzikos prasme jie suteikia daug laisvės kad sukurtum tai, ko reikia tau, taip pat ten dirba labai geri žmonės.
Kaip renkiesi, kas remiksuos tavo kūrybą? Kurie bandymai tavo ausims maloniausi, gal kas iš jaunų atlikėjų pradžiugino?
Mano mėgstamiausias kol kas yra Robert Hood remiksas! Taip pat – Truncate, nors ir jis ne „miegamojo prodiuseris“. Galbūt SCNTST skaitosi, jis juk dar mokykloje. Irgi puikiai pasidarbavo, rezultatas nestebino, jo muzika – nuostabi.
Ką laikytum elektroninės muzikos kūrėjo karjeros viršūne? Gal jų per karjerą gali būti kelios?
Visiškai priklauso nuo kūrėjo. Viena vertus turi turėti daug idėjų, kurios galų gale pasklinda gana greitai. Kai kuriems tai reiškia, kad reikia pradėti iš naujo, arba tiesiog bandyti išgręžti senas mintis. Jei jauti malonumą tame, ką darai, tuomet viršūnių bus ne viena.
Kokios aplinkos tau reikia norint geriausių rezultatų? Ar toks intensyvus darbas, kaip su Doc Daneeka, įkvepia labiau nei vienatvė?
Geros idėjos aptinkamos bet kuriuo paros metu, tiek jaučiantis gerai, tiek pavargus ar „ant pachmo“. Nežinau, ar kokia sudedamoji įkvėpimo dalis visuomet ta pati. Su kitais dirbti irgi smagu, kai sėdi studijoje ir idėjos tiesiog plaukia.
Tavo gimtasis Swansea nėra labai didelis taškas elektronikos žemėlapyje. Ar yra kažkas, ką būtinai turime žinoti, be tavęs ir Doc Daneeka?
Yra toks vaikinas iš slėnio Ratchacher, prisidėjęs prie naujo Doc Daneeka gabalo. Aš padariau remiksą jo naujam EP, kuris kitąmet išeis Niujorko leidykloje „Peach“. Turbūt yra daug daugiau gerų, bet jau senokai nebuvau Swansea.
Ar savo muzikai turi vieną bendrą pavadinimą, ar kiekvienam leidiniui randi naują stilistinį stalčių?
Mano galvoje viskas susiję. UK techno visuomet buvo gausus eksperimentų, man šis apibrėžimas tinka.
Ko laukti iš tavęs 2014-aisiais?
Išleisiu įdomios muzikos ir pristatysiu naują hardware’inį gyvą šou.
Daugiau:
D.D. 2004 - 2016
Degalai Mushroom CMS