Mamania apie pulto debiutą: „Viskas praėjo sklandžiai, žiūrint į tai, jog grodavome tuo metu iš audiokasečių“
Daugelis pritars – kiek pamenam diskotekas, tiek jose yra Mamania. Toli gražu neapsiribojęs repo renginiais, galbūt dėl gerųjų asmeninių savo savybių, „G&G Sindikato“ narys savas dažnoje diskotekoje. Ir taip jau 20 metų.
Jubiliejų Mamania švęs už „Opium“ pulto. Ta proga – keletas klausimų jam į klubo laikraštį „Opiumas liaudžiai“! O lapkričio 16-ą – visos gėlės ir bučiniai.
Kada įvyko pirmasis tavo, kaip didžėjaus, vakarėlis? Ar viskas jame pavyko sklandžiai?
Tai buvo 1993 rudenį, šalia Nemenčinės esančioje sanatorijoje/stovykloje. Vietines diskotekas lankiau visas kiek buvo, taip atsitiko, kad vienoje sugroti pasitaikė proga ir man. Viskas praėjo sklandžiai, žiūrint į tai, jog grodavome tuo metu iš audiokasečių.
Koks įvykis tavo karjeroje buvo esminis lūžis, po kurio atsivėrė visos durys ir užsidegė visos šviesos?
Svaras paskambino ir pakvietė įrašyti scratcth’us pirmam „G&G Sindikato“ albumui. Po albumo išleidimo buvau priimtas į grupę, po kelių mėnesių laimėjau DJ čempionatą Klaipėdoje, sudalyvavau festivalyje „Kaunas Jazz“ ir t.t.
Pavardink įspūdingiausias vietas, kuriose teko groti, taip pat – brangiausias tau kaip artistui?
Prancūzijos Alpėse 2,6 km aukštyje, vakarėlyje laive plaukiančiame vandenyne prie Los Angeles, Vilniaus sporto rūmuose. Tarp brangiausių bus PMP Rockers vakarėliai Vilniaus „Aktorių namuose“, begalės nerealių vakarėlių Klaipėdoje, „Atskalūne“ Kaune.
Ar yra stilius, kurio per 20 metų nespėjai diskotekose pragroti?
Aišku kad yra, tikrai daug ko negrojau. Toli nuo hip-hopo beveik niekuomet nepabėgu. Pavyzdžiui, niekad negrojau dubstep, jazz, trap, moombathon, bet užuominų į tų stilių garsus mano grotoje muzikoje tikrai buvo.
O gal žinai, kokį kūrinį teko groti dažniausiai? Ar kelis jų? Išduok užtikrintų dancefloor fillerių.
Vienareikšmiškai tai Marlena Shaw „Califonia Soul“. Nesvarbu, ar originalas, ar Diplo ir A-Skills remiksai, šis kūrinys nuskamba per mano grojimus itin dažnai. Išgirdau styginių samplą dar 1997-ais ir ilgai negalėjau atkasti iš kurio tai kūrinio. Gerokai vėliau lyg likimas šis kūrinys nuskambėjo kaip intro į DJ Ease („Nightmares On Wax“) setą klube Gravity, bei filmo „Italian Job“ naujesnėje versijoje. Tai, manyčiau, mano mėgstamiausias floor filleris.
Tarp kitų paminėčiau Aretha Franklin „Rocksteady“, Ghostface Killah „Be Easy“, Crown City Rockers „Break“, Fdel „The Crew“. Tačiau man įdomiau būtų paplepėti apie vakarėlių pabaigos muziką, bet bijau, išsiplėstume...
Ko niekuomet neturi daryti tikras didžėjus?
Pacituosiu Vidį: Negroti ant raudonų! Ir dar nelaikyti gėrimų arti įrangos. Aš dar vadovaujuosi tokiu principu – negroti kūrinio du ar daugiau kartų per tą patį vakarėlį, įskaitant ir kitų didžėjų sugrotą muziką.
Tavo mėgstamiausi Lietuvos didžėjai. Kodėl?
DJ Mix – man teko labai dažnai groti su juo back 2 back. Iš puse žodžio vienas kitą suprasdavom, o kartais vien tik iš žvilgsnio. Labai geras mano draugas ir didžėjus.
Justas Fresh – dabar kiek apleides, bet savu laiku skiręs labai daug laiko grojimo technikai tobulinti. Pasiilgstu to senojo 2Fresho, tačiau galvoju kad tai didžėjus, savo grojama muzika einantis kokiom dviem kojom priekyje visų mūsų. Manau jeigu nuskustume jam pakaušį, ten būtų užrašas „Nintendo“.
Mano mėgstamų tarpe turėčiau paminėti ir Tomą Boo, Manfredą, Žilviną Noruišį su Deneez, Red1, Doctah Jahngle.
---
D.D. 2004 - 2016
Degalai Mushroom CMS