„Snuff Crew: „Kaukės – tik šou elementas“
Kaukėtą duetą „Snuff Crew“ žino tie, kuriems nesvetima sena gera rūgštelė ir Čikagos dvelksmas muzikoje. Žino, nes vokiečių kūryba yra pasirodžiusi tokiose kompanijose, kaip „International Deejay Gigolo Records“ ar „Playhouse“, o jų leidinių sunku nepastebėti.
Tokijaus „Womb“, Maskvos „Solianka“, Barseloos „Sonar“ bei kiti nevienadieniai klubai ir festivaliai „Snuff Crew“ jau buvo pasikvietę ir nepasigailėjo, o dabar metas gyvam jų vizitui į Vilnių. Rugsėjo 28-ąją duetas atidaro naują naktinio gyvenimo senbuvių Pupos ir Calli ciklą „Wormhole“, kurio idėja labai gerai dera prie klubo „Opium“ esmės.
Prieš diskoteką – pažintis su „Snuff Crew“ nariais Snuffo ir Zwo bei jų kūrybos principais. Kaukių nenuėmiau, nes taip smagiau. Ir apskritai šiame projekte gera nuotaika – pirmu numeriu!
„Snuff Crew“ – jau visi penkeri, elektroninėje muzikoje, sakyčiau, tai rimta sukaktis. Ar jaučiatės rimti? Kurie karjeros taškai patiems svarbiausi?
Tiesa, kaip „Snuff Crew“ kuriame ir pasirodome nuo 2008-ųjų. Bet abu mes su muzika susiję nuo devymkažkelintų – buvo įvairių solinių projektų ir ne tik. Didžiausi „Snuff Crew“ pasiekimai turbūt yra pirmosios plokštelės, pasirodymai „Berghain“ ir Japonijoje, nuosava leidykla „Snuff Trax“ ir, aišku, naujasis albumas „Behind The Masks“, kurį išleidžia „BPitch Control“.
Ką kurdavote anksčiau?
Įvairią šokių muziką, iš pradžių atskirai, tada ėmėme darbuotis su acid ir techno kartu, bet dar prieš įkurdami „Snuff Crew“. Pakuriame ir experimental/noise, ir acid, techno, house, dub, electro, ir taip toliau.
Netgi vieną iš kūrinių debiutiniame albume pavadinote „Berghain“. Ar jausmai tai vietai nuo 2009-ųjų nepasikeitė?
Tai labai ypatinga vieta. Ten visada gera būti, tiek atėjus groti, tiek pasilinksminti.
Skaičiau, kad šis, trečiasis jūsų albumas, bus pats konceptualiausias. Kaip galima interpretuoti pavadinimą „Behind The Masks“? Gal skambesys nuogesnis?
Šiuo darbu norėjome parodyti daugiau mūsų meilės muzikai aspektų. Aišku, Čikagos house ir acid house vis dar vaidina svarbius vaidmenis mūsų gyvenimuose, bet „Behind The Masks“ yra ir dainos struktūros kūrinių su tekstais, hip house gabalas bei senovinio electro. Mums šis albumas – tai naujas žingsnis. Aišku, niekur nedings gyvybingi pasirodymai ir grynesni jackin’ kūriniai bei remiksai.
Ar sprendimu albumą išleisti „BPitch Control“, o ne „Snuff Trax“, siekėte sulaukti jam daugiau dėmesio? Beje, jūsų leidykla liks būtent „Snuff Crew“ kūrybos židiniu, ar orientuositės į atlikėjus, kuriuos mėgstate?
Taip, planas buvo surasti albumui didesnę leidyklą. Leidyklą, kuri turėtų patirties būtent albumuose ir jų reklamoje. Atrodo, dėl „BPitch Control“ tikrai nesuklydom. Mūsų mažajai „Snuff Trax“ tai būtų buvęs per didelis projektas.
Atsakant į kitą klausimo dalį – ne, savo kūrybos „Snuff Trax“ tikrai dažnai neleidžiam. Tai platforma mūsų draugams ir artimam skambesiui. Bet ne, demo įrašų nelaukiam, jei ką, hehe.
Ar įrašuose naudojate analoginius instrumentus, kad atkurtumėte senovinį acid skambesį, ar visgi remiatės naujomis technologijomis?
Didžiąją kūrinių dalį įrašom muzikinėmis programomis, gyvai grojam irgi su kompiuteriais bei kontroleriais. Tiesą sakant, niekada iš to nedarėm paslapties. Aišku, mūsų studijose galima rasti visokių fainų hardwarinių dalykų. Zwo, va, pastaraisiais metais nemažai įrangos prisipirko. Bet dažniausiai ją naudojam kitiems projektams ar jamminimui su draugais.
Kada pirmąkart išgirdote Chicago ir acid house? Kodėl šie garsai taip įstrigo?
Prieš keliolika metų Vokietijos televizija ir radijas padėjo susipažinti, be to, vykdavo vakarėliai, kur ši muzika skambėjo, tai tikrai turėjo daug įtakos. Dar – devintojo dešimtmečio WBMX radijo stoties įrašai. Esmė ta, kad ši muzika – gryna ir nuoširdi, ir tai mums labai patinka. Ji verčia judėti ir suteikia euforijos.
Berlyne prodiuserių – gerų taip pat – koncentracija didesnė nei bet kur kitur, ar jaučiate konkurenciją? Draugišką ar nebūtinai?
Berlyne gyvena tik Snuffo – persikėlė prieš kelerius metus. Jam ten patinka, tarp kūrybinių projektų gausos ir naktinės beprotybės jis jaučiasi gerai. Tiesa, dar iki Snuffo persikraustymo į Berlyną „Snuff Crew“ jau turėjo tam tikrą svorį scenoje, tad nebuvo sunku susibendrauti su fainais žmonėm ir promoteriais. Jei Berlyne esi naujokas ir atvykęs nori iškart gauti grojimų bei šlovės, taip tikrai nebus.
Konkurencija, aišku, jaučiasi, juk menininkų čia galybė. Kita vertus, įdomūs žmonės, sutinkami kasdien, įkvepia, kaip ir savo vietos muzikos scenoje atradimas, suteikiantis dar ir laisvės.
Ar klubuose laukdami savo pasirodymų būnate su kaukėmis?
Mums patinka ateiti anksti, pastebėti, kaip naktis prasideda ir kaip vystosi, kokią nuotaiką kuria prieš mus grojantys didžėjai. Kaukės – tik šou elementas. Užsidedam prieš pat eidami groti. O po pasirodymo visada džiaugiamės galėdami nusiplėšti – patikėk, tas prakaitas tikrai nieko gero...
Snuffo turi ir solinį projektą. Kuo jis skiriasi nuo „Snuff Crew“?
Snuffo skambesys įvairesnis, jame girdisi daugiau įtakų. Čikagietiškas house čia neturi tiek daug svorio, kaip „Snuff Crew“, ir rūgšties pėdsakai menki. Tiesa, gyvų Snuffo pasirodymų struktūra panaši – tai garsų ir loopų jam session’as.
Mačiau, kad Snuffo leidinys pasirodė kroatų kompanijoje „Burek“. Koks jūsų ryšys su tais kraštais?
Snuffo ieškojo, kur išleisti savo kūrinį „Missing You (All The Time)“, ir „Burek“ buvo viena iš leidyklų, su kuriomis jis susisiekė. Čia jau buvo išleisti mūsų draugų KiNK ir Humandrone darbai, leidyklos turinys pasirodė įdomus, ir jie patys entuziastingai pažiūrėjo į pasiūlymą. Bet nei Snuffo, nei „Snuff Crew“ Kroatijoje dar nėra groję. Tikimės sulaukti kvietimo kitais metais.
Pernai grojote Estijoje – klausiau įrašą, atrodo, buvo jėga! Ar Šiaurė ir Rytai – dažnos kryptys?
Norėtume Šiaurės ir Rytų Europoje groti dažniau! Gal promoteriai skaito?
---
Jei pritrūkai faktų, rekomenduoju „Electronic Beats“ serijos „Slice“ laidą apie „Snuff Crew“
Snuff Crew @ Facebook
Snuff Crew @ Soundcloud
---
D.D. 2004 - 2016
Degalai Mushroom CMS