„In. Parallel“ svečias Pablo Bolivar apie klubus ir topus (anketa)
Daug įsimintinų reikalų Vilniuje užkūręs ispanas Ruben balandžio 13-ą – ne vienas, su broliu ir draugais – pakvies į naujos savo įrašų kompanijos prisistatymą. „In. Parallel“ gros ir „Monkey Brothers“, ir jų tėvynainis Pablo Bolivar – bendras jų singlas bus pirmasis „Parallel Records“ leidinys.
Vienas ryškesnių ir tuo pačiu gilesnių Ispanijos elektronikos artistų – beje, jis ir dėstytojas „Ableton“ laboratorijose – Pablo Vilniuje jau yra viešėjęs – trumpai, bet efektingai gyvavusiame „Milk Bar“ bei „Gravity“. Išsamesnės pažinties lyg dar neturėjome, todėl prieš gyvą pasirodymą „Studio 9“ ponas raštu atsakinėja į Dubauskaitės anketą.
Ką apie tavo karjerą jos pradžioje manė tėvai? Ir ką mano dabar?
Juokingas klausimas. Kai pradėjau, kokiais 1998-aisiais, jiems tai nelabai patiko, bet kai suvokė, kad muzika – tikras darbas, jie mano pasirinkimą priėmė tikrai šiltai.
Geriausias tavo pasirodymas.
Daug turiu gerų prisiminimų. Visgi pats pats, manau, buvo „Space“ Ibizoje. 2007-ųjų vasara, 5000 išprotėjusių žmonių!
Kūrinys, kurį norėtum remiksuoti, bet nepasitaikė proga?
Bet kas iš „Global Communication“, Move D ar „Tangerine Dream“.
Dalykas, dėl kurio verta gyventi Barselonoje.
Oras ir maistas.
Blogiausia, kas nutinka gyvenant Barselonoje.
Aukštos kainos.
Ką elektroninė muzika turi šiandien, ko neturėjo prieš 10 metų?
Dabar kurti elektroniką daug lengviau - technologinių pasiekimų dėka bet kas gali kūrinį sudėlioti tiesiog namuose, ir tai labai gerai!
Ir ko, buvusio prieš 10 metų, ji nebeturi?
Pasigendu garso kokybės. Hardware įrašyti kūriniai skambėdavo tiesiog solidžiau. Dabar, nors kūrybiškumo ir daugiau, pats garsas ne toks įspūdingas.
Kada underground nustoja būti underground? Ar tokie dalykai tau rūpi?
Manau, underground dingo, kai atsirado internetas. Ne, man nerūpi, tiesiog šiandien norint surasti išskirtinės muzikos reikia giliau pasikapstyti, bet man tai labai patinka.
Gal galėtum paaiškinti, kodėl klube ar vakarėlyje apskritai reikia didžėjaus ar gyvo elektronikos atlikėjo?
Manau, muzika – esminė klubo dalis, apibrėžianti klubo idėją ir misiją. O didžėjus tą žinią perduoda susirinkusiems.
Kokia DJ kultūros ateitis?
Nematau vizijos, pagyvensim – pamatysim.
Kuri nakties dalis klube sunkiausia?
Kai tenka groti po didžėjaus, kuris leido blogą muziką, o žmonėms patiko.
O kuri – smagiausia?
Susipažinti su kluberiais ir stebėti, kaip jie mėgaujasi.
Mėgstamiausia klubo vieta. Išskyrus DJ pultą.
Šokių aikštelė.
Geriausias klubas pasaulyje.
Kad ir „Amnesia“ Ibizoje, „Metro Dance Club“ Alikantėje ar „Kakadu“ Maskvoje.
Tūso pradžios ir pabaigos TOP3.
Oi, galiu pradėti nuo 44-o „Versatile“ relyzo ar pirmų „Story“ bei „Clapz II Dogz“...
O baigti su Laurent Garnier „Colored City“, mano remiksu „Galaktika Records“ kūriniui „Violeta“ ar trečiu „Visionquest“ leidiniu.
---
D.D. 2004 - 2016
Degalai Mushroom CMS